Wednesday, July 09, 2008

A bm tag from Liying long time ago

Here is something that I owed you exactly ONE month ago...
Quite long rite? hahaha, but anyways as I promised...
here is how it goes


Survey ini perlu dijawab dalam Bahasa Malaysia.

7 fakta tentang saya
1. Saya seorang lelaki yang telah berumur 21 tahun.
2. BM saya masih ada guna terutamanya apabila sedang berkerja di izzinet.
3. Saya sedang belajar di HELP (sangat kecewa).
4. Saya suka berkawan ramai - ramai.
5. Saya suka makan donut J'CO.
6. Saya mahu mendapat markah tiggi dalam pelajaran saya.
7. Saya suka menolong rakan -rakan karib saya! :)

7 perkara menakutkan saya
1. Ju on saya paling takut
2. Kemalangan jalan raya yang teruk
3. Anjing liar yang ber-geng
4. Kena tangkap polis
5. Tiada kawan lagi
6. Berhadapan ibubapa mertua (jika ada)
7. Meneruskan tag ini. lol

7 lagu buat masa sekarang
1. Avril - Innocent
2. Avril - I will be
3. Danity Kane - Damaged
4. Colby O'donis - What you got
5. Mariah Carey - Bye Bye
6. Rihana - Disturbia
7. Rihana - Take A Bow

7 perkara yang selalu saya sebut
1. CHIKINY
2. U feel me?
3. Am I rite?
4. See first
5. Puk!m@
6. Of COZ
7. aaaAAAHHHH (nada bersetuju)

7 perkara yang amat bernilai
1. Keluarga
2. Kawan-kawan
3. Internet
4. Gambar-gambar saya dalam cakera keras (hard disk) saya
5. Hubungan dalam telefon bimbit saya
6. Masa depan saya
7. Imej diri saya

7 "pertama kali" dalam hidup saya
1. Makan di Manhattan Fish Market bulan lepas
2. Menonton di pawagam GSC the Gardens
3. Menghabiskan assingment hampir 48 jam apabila sedang belajar di ICPU sem pertama
4. Kena berpisah dengan dua orang kawan karib saya tahun lepas
5. Mendapat gaji yang tiggi berkerja sama izzinet
6. Dapat guna Izzi 4G selama satu minggu.
7. Menaip dalam Bahasa Malaysia untuk tag ini

7 orang bertuah (JAWAB TAG NI BALIK!) [Jika dikehendaki)
1. Joshua Lee (kalau dia nak "update" blog dia)
2. Jon Wong (kalau dia tahu menaip dalam BM)
3. Jocelyn Yong (kalau dia tiada kerja mau buat)
4. Joni Tham (kakak I kalau dia ada masa)
5. Josephine Wong (jika dia mau)
6. Atisya Yunus (jika dia dapat baca blog saya)
7. Kanagaraj Pillay (jika masih blog)

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home